2 0 1 4

10155185_604033359679678_1119820507_n

  Hello girls,

Astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre ce s-a întâmplat în 2014.

CEL MAI TARE EVENIMENT : Aflasem despre The Color Run de la mai multe bloggerițe iar gândul că la mine în oraș nu  se va organiza poate niciodată mă determina să fiu tristă încă de când aflasem ultimele orașe în care se mai organiza în  2014. Însă atunci când am văzut Mamaia pe listă am spus:

   “Gata băi trebuie să fac cumva să merg la mare în acea perioadă și să-m iau bilete la evenimentul anului “. Zis și făcut.  Am strâns bani, mi-am căutat cazare și mi-am luat biletele online. Am ajuns la mare cu câteva zile înainte de eveniment  însă gândul că nu voi face față celor 5km mă exaspera. Mi-am propus să alerg în fiecare dimineață la 6 pe plajă  însă…niciodată nu m-am trezit la timp :)) în fiecare seară când ajungeam în cameră aveam păstrate înainte de a mă pune  la somn, 20 de minute de scroll pe Facebook și de citit ce mai postează fetele pe bloguri când deodată….văd o postare pe  blackwhitestyle cu titlul “Câștigă 2 invitații la The Color Run Mamaia”. Eu deja îmi luasem biletul, îmi ridicasem kitul și  fiindcă nu am noroc niciodată, m-am înscris pentru că eram mai mult decât sigură că nu o să câștig. Între timp am și uitat  de concurs dar într-o  seară când m-am hotărât să merg în Mamaia în timp ce așteptam autobuzul spre Constanța, (pentru  că acolo eram  cazată) deoarece mă plictiseam așteptând, m-am conectat la internet și am văzut că m-a căutat o  cineva pe Facebook.  Am  început să sar și să țip ca o nebună în stație pentru că AM CÂȘTIGAT. Ajunsă acolo mi-am dat  seama că sunt înconjurată  de o grămadă de oameni în câteva secunde devenind și eu cea mai fericită de pe planetă; am  reușit să fac o poză cu  fetele care apropo îs așe di faine și drăguțe și de treabă apoi a început nebunia. Am atașat un link  către un filmuleț ca să  vă convingeți : https://www.youtube.com/watch?v=jRbULDK8GYU#t=42

lopapuci


10176143_622840884465592_7561869680067084904_n

 PSX_20140727_131657

Kisses csasa

http://www.blackwhitestyle.ro/the-color-run-experience/

2 thoughts on “2 0 1 4

Leave a comment